Hoppa till huvudinnehållet

Administration och service

Södersjukhuset är en spännande och dynamisk arbetsplats för en mängd professioner. Och alla medarbetare på Södersjukhuset är lika viktiga för att göra skillnad för patienten! Som medarbetare hos oss är arbetsuppgifter varierande och du har stora möjligheter att påverka och kontinuerligt utvecklas.

Utöver våra medarbetare som jobbar inom vårdprofessionerna har Södersjukhuset  administrativa funktioner. Här arbetar bl.a. medicinska sekreterare, lönekonsulter, verksamhetsutvecklare, controller, HR-specialister, IT-specialister, kommunikatörer, chefläkare, vaktmästare och receptionister. 

Våra stabsfunktioner är kvalitet - utveckling och IT, ekonomi, HR, forskning- utbildnings- och innovation (FoUUI), kommunikation samt en avdelning som sköter service på sjukhuset.

Vi värnar om att alla våra medarbetare ska få en god introduktion och arbetar med individuellt anpassade introduktioner.

För dig som vill jobba hos oss